• Nytt år og nytt navn

Visjonen er den samme - sammen om å sette verdifulle spor!
    Men hva heter vi nå?

• Fremdeles ledige plasser

Vi har fremdeles ledige plasser for nye barn!

Velkommen til oss! 😊

• Ledig stilling som pedagogisk leder fra april 2024

Er du vår neste pedagogiske leder
    som vi skal få gleden av å arbeide sammen med?

• Strålende sommerfest

Både sola og barna skinte da barnehagen inviterte til årets sommerfest!

• Tour de Hordvik 2023

16. juni var det klart for årets Tour de Hordvik, vårt eget lille sykkelløp!

• Nissefest og desember

Som tidligere år, var det denne uka klart for nissefest. Store og små hadde store forventinger til denne dagen! Også i år kom Nissen, men denne gangen med en god venn!

• Høstfest

Onsdag 28.september ble det for første gang arrangert en høstfest i barnehagen. En strålende dag, bokstavelig talt!

• LU - Barnehage

Vi er en av tre heldige barnehager, som er valgt ut til å være LærerUtdanningsbarnehage, i samarbeid med NLA. Les mer her ☀️😊

• Topptur til Veten

I dag fikk førskolegruppa glede seg over naturen som ligger rett ved barnehagen, og de gikk for gull med topptur til Veten, på 487 m.o.h.

• Karneval

Fredag 25. februar feiret vi karneval i barnehagen. Det ble en gøy dag for store og små!

• Markering av Samenes dag

6.februar var det Samenes nasjonaldag. Dette ble markert i barnehagen, til glede for store og små!

• Ny film om NLM-barnehagene

NLM-Barnehagene A/S har kommet med en ny film! Se den på lenken under!